Alle klant beoordelingen
miroautos
21-05-2025
prima
Heino Snijder
29-04-2025
Niet heel best
reactie MKB-afval
Beste Heino, Bedankt voor je review. We begrijpen dat het vervelend is om de containers over een lastig pad naar de openbare weg te moeten brengen. Volgens onze voorwaarden is het inderdaad de bedoeling dat containers aan de openbare weg worden aangeboden, zodat onze chauffeurs ze veilig en efficiënt kunnen legen. Toch denken we graag met je mee. Via Google Streetview is de situatie helaas niet goed te beoordelen, maar we kijken graag samen met jou naar een mogelijke oplossing. Neem gerust contact met ons op, dan bespreken we de mogelijkheden. Met vriendelijke groet, Team MKB-Afval
BushKitchen
05-05-2025
Klant vriendelijk, correct, punctueel
City palace hair & beauty
26-04-2025
Erg goed
J. de Rooij
04-04-2025
Aanvankelijk prima, laatste maanden slechter als slecht!
reactie MKB-afval
Beste J. de Rooij, Bedankt voor je review en het delen van je ervaring. We begrijpen dat het erg vervelend is geweest dat de papiercontainer meerdere keren niet is geleegd, en dat de communicatie hierover te wensen overliet. We zijn blij dat er inmiddels een oplossing is gevonden en dat alles nu goed staat ingepland. Je klacht is intern besproken, en alle gegevens zijn opnieuw gecontroleerd en waar nodig aangepast. We doen ons best om herhaling in de toekomst te voorkomen. Dank voor je geduld, en nogmaals onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Team MKB-Afval
autorijschoolvanderv1
10-04-2025
zeer tevreden
Te brinke
02-04-2025
Zeer tevreden
A.Cosar
05-03-2025
Mijn ervaring met MKB Afval is een totale ramp!
reactie MKB-afval
Beste Achmed, We betreuren het dat je deze ervaring hebt gehad en vinden het vervelend dat er onjuiste informatie is verstrekt. Onze intentie is altijd om een betrouwbare en transparante service te bieden. Vanwege de nieuwe reglementen in Amsterdam is het lastiger geworden om alle containers vóór 12:00 uur te ledigen. Daarnaast kunnen verschillende factoren, zoals verkeersdrukte, onverwachte problemen bij klanten eerder op de route of technische storingen, ervoor zorgen dat de planning niet altijd exact wordt nageleefd. We willen benadrukken dat er geen onderscheid wordt gemaakt in de service tussen maandelijkse abonnementen en langdurige contracten. Onze chauffeurs zijn niet op de hoogte van de looptijd van een overeenkomst en behandelen iedere klant op dezelfde manier. Daarnaast is de online Mijn-omgeving juist bedoeld om gemakkelijk wijzigingen door te voeren in het afgesloten abonnement. We begrijpen dat dit niet de service is die je mag verwachten en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Om dit recht te zetten, komen we morgen de gemiste lediging inhalen. Mocht je verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team MKB-afval
Frank karels
05-03-2025
Helemaal goed
Stoeterij Dal Bissen
24-02-2025
Tevreden met de dienstverlening