Vergelijk onze tarieven

Tarief vergelijken
Jij bepaalt wat je betaalt. Vergelijk nu je huidige tarief en stap gelijk over! Tarief vergelijken
MKB-afval

Beoordelingen MKB-afval

8.7/10 1704 beoordelingen

Alle klantbeoordelingen

Stuntwinkel

27-05-2024

PRIMA

Rene Tillmans Interieurbouw

21-05-2024

Goed

FB Unlimited BV

31-03-2024

We zijn hartstikke blij met service, Eerste keer alleen vuil niet opgehaald. Na een medewerker gesproken te hebben is het gelijk opgelost. Wilt u zo vriendelijk zijn om ons email adres te wijzigen Groetjes F.B

JMM van den Broek

01-04-2024

goede service

Pensionstal La Bella

30-03-2024

Jongens werken netjes en als ik het vergeet helpen ze mij netjes

Baraka foods and drinks

27-03-2024

Slechte communicatie en afspraken worden niet nagekomen

Reactie MKB-afval

Beste Nabil, Bedankt voor je review. De actie betreft de eerste maanden gratis is voor nieuwe klanten/aanmeldingen. In jullie geval zie ik dat er extra korting is gegeven de eerste maanden van jullie nieuwe overeenkomst als tegemoetkoming. Met vriendelijke groet, Team MKB-afval

Bed and Breakfast

12-03-2024

Perfect

Te Kaat

28-02-2024

Zeer slechte klantenservice! Je zit vast aan contracten en hoge kosten, zonder hiervan duidelijk op de hoogte te zijn gebracht. Zonjaaah, het zonnetje van de onderneming zit op de klantenservice om de klanten weg te jagen. Totaal geen interesse, worden bv met een verkeerde voornaam aangeschreven. Geef je hier feedback op, geen reactie. En gewoon door met jij/jouw-blahblablah. Nou hoeft er echt geen hoogstaand u/uwbenadering te zijn, maar wel enige respect. En dat komt totaal niet naar voren uit de communicatie met dit bedrijf. We waren aan het oriënteren voor onze andere vestigingen. Zijn nu naar een lokale onderneming gegaan. Doen liever zaken met bedrijven uit de regio!!

Reactie MKB-afval

Beste Rik en/of Claudia, Bedankt voor uw review. Jammer te lezen dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt. Ik zie dat in uw geval de overeenkomst inderdaad kortgeleden is verlengd. Had u deze desbetreffende datum niet verwerkt in uw agenda? Mag ik u vragen wat de reden is van uw opzegging, deze kan ik niet herleiden uit de mailconversatie met onze klantenservice. Deze informatie is waardevol voor ons, hierop kunnen wij onze dienstverlening eventueel aanpassen. De aanhef in de eerste mail was inderdaad niet de juiste, mijn excuses daarvoor. In onze communicatie proberen wij niet te informeel te zijn, vandaar dat wij onze klanten aanschrijven je/jij. In het geval dat dit niet wenselijk is horen wij dit uiteraard graag zodat wij hier rekening mee houden. Dit is uiteraard niet respectloos bedoeld. Jammer dat onze wegen scheiden ten tijde dat uw overeenkomst afloopt. Met vriendelijke groet, Team MKB-Afval

Clockwise Cooking V.O.F.

18-02-2024

Gewoon goed

Kwekerij Overkleeft

08-02-2024

Heel erg jammer dat ik 6 weken na het ingaan van ons eerste contract met jullie al direct een prijsverhogen krijgt, niet erg klantvriendelijk.

Kunnen wij je helpen?

Naar onze klantenservice