Vergelijk onze tarieven

Tarief vergelijken
Jij bepaalt wat je betaalt. Vergelijk nu je huidige tarief en stap gelijk over! Tariefvergelijker
MKB-afval

Kunnen wij je helpen?

Naar onze klantenservice

Abonnement opzeggen bij MKB-Afval

We zien je natuurlijk niet graag vertrekken, maar we zorgen er wél voor dat opzeggen eenvoudig en duidelijk is. Op deze pagina leggen we uit hoe het werkt en waar je op moet letten bij het opzeggen van je abonnement bij MKB-Afval.

  • Snelle klantenservice en actief in heel Nederland

  • Vast maandtarief, geen verborgen kosten

  • Tot 12% besparen en 1ste maand gratis bij een 3-jarig abonnement

  • Klanten beoordelen ons gemiddeld met een 8,6

660Rolcontainer

Wat is de opzegtermijn?

Je kunt je abonnement alleen opzeggen tegen het einde van je contractperiode. Houd daarbij rekening met een opzegtermijn van minimaal één kalendermaand.

Voorbeeld: loopt je contract tot en met 30 juni, dan moet je uiterlijk op 31 mei opzeggen.

Contractduur en automatische verlenging

  • Wij bieden contracten aan van 12, 24 of 36 maanden.

  • Na afloop worden deze abonnementen automatisch verlengd met dezelfde looptijd. 

Onze contracten zijn van zakelijke aard. Het consumentenrecht is hierop dus niet van toepassing. Zakelijke contracten mogen na afloop automatisch verlengd worden met dezelfde looptijd.

Heb je vragen over de duur of verlenging van je abonnement? Neem dan gerust contact met ons op, we denken graag met je mee.

 

Kosten bij opzegging

Kosten bij opzegging

Na je laatste lediging halen we de container(s) op. Hiervoor rekenen we:

  • €75,- per container voor afvoer

  • Extra €50,- per container als je binnen 12 maanden opzegt

 

Neem contact op

Waarom kiezen bedrijven voor MKB-Afval?

8,6 Op basis van 1755 reacties

Goed

Appelcafé

Prima

De Orkaan

Veelgestelde vragen

Kan ik bellen om op te zeggen?

Ja, je kunt eenvoudig opzeggen door te bellen met 088 - 472 15 99. Onze klantenservice helpt je direct verder.

Kan ik ook online opzeggen?

Wij nemen opzeggingen uitsluitend telefonisch in behandeling, zodat we samen direct alle details kunnen bespreken en zorgen voor een soepele afhandeling.

Wat als ik mijn container tijdelijk niet gebruik?

Je kunt tijdelijk de ledigingen pauzeren, maar de huurkosten voor de container lopen door.

Hoe weet ik wanneer mijn contract afloopt?

Je kunt op je facturen de looptijd van je contract vinden, of contact opnemen met onze klantenservice. 

Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

Je vindt onze algemene voorwaarden hier

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice op 088 - 472 15 99. We helpen je graag verder.