Vergelijk onze tarieven

Tarief vergelijken
Vergelijk uw huidige tarief met ons tarief en zie direct of u voordeliger uit bent met MKB-afval. Tarief vergelijken
MKB-afval

Beoordelingen MKB-afval.nl

8.8/10 654 beoordelingen

Alle klantbeoordelingen

J-Sports

29-11-2018

Ik ben nu vanaf 30 oktober klant van jullie en heb al 3 facturen moeten betalen. Er was een miscommunicatie dat septemberfactuur betaald most worden. Jullie geven de mensen 30 dagen tijd om te betalen maar sturen na 2 / 3 weken herinnering . Daardoor liep het mis en kruisde de enen factuur de ander. Ik heb nu al 2weken geen service gehad en moet nu voor extra ophalen 22 euro ex b.tw betalen. Dit vind ik belachelijk en ik geef hierbij dus geen goede kritiek. Sorry ! Met vriendelijke groet John Rooseman J-Sports

Reactie MKB-afval

Beste heer Rooseman, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft als start datum van uw abonnement 30 augustus gekozen. Per 1 september is de facturatie gestart. U maakt immers sinds deze periode gebruik van onze dienstverlening. Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen, helaas hebben wij uw betaling niet tijdig mogen ontvangen en hebben wij u na 35 dagen een eerste betalingsherinnering gezonden. Hierin wijzen wij u ook op het feit van een mogelijke Service Stop indien uw betaling niet binnen 5 werkdagen is gedaan. Uiteindelijk hebben wij een 2e betalingsherinnering moeten e-mailen, op dit moment gaat uw abonnement op een tijdelijke service stop. Zodra wij uw betalingen hebben ontvangen is deze Stop direct opgeheven. Gemiste ledigingen door een Service Stop worden niet ingehaald. Dit vermelden wij ook in de betalingsherinneringen. Mocht er in de toekomst enige verwarring ontstaan horen wij dit graag van u zodat wij samen naar een oplossing kunnen zoeken. Met vriendelijke groet, MKB-afval.

de vos

29-11-2018

zeer vriendelijke mensen wordt altijd goed geholpen

Nijhuis

29-11-2018

Netjes, vriendelijk, en op tijd!

Anoniem

28-11-2018

Dit bedrijf is top, niet te duur, duidelijke site, veel keuze.

Anoniem

28-11-2018

Tot nu toe prima

Anoniem

28-11-2018

Tot nu toe prima

Terry

26-11-2018

Prima ervaring tot nu toe!

LifeCare Europe

24-11-2018

Goede ervaring met uw bedrijf

Verdel Parket

18-11-2018

Super goed alles goed geregeld en leegt de bak netjes op tijd.

Anoniem

17-11-2018

Top! Altijd op tijd en flexibel

Kunnen wij u helpen?

Naar onze klantenservice